Vår i luften

Vackert väder ute även om det kanske blåser lite kallt. Igår kom min vän hem från sjukhuset efter att i onsdags ha blivit opererad. Längtar så efter min egen op. Men vi får väl se när den blir av. Känns som om den är väldigt långt borta än s¨länge, men men den som väntar på något gott.....

Idag kommer mamma, pappa och mormor hit på kalas ska bli såå mysigt. Längesen dom va här. Igår va lillebror och hans sambo här. Riktigt fredagsmys va det. Det måste vi verkligen göra om.

Hoppas snart det blir lite värme i luften så våra älskade kaniner får flytta ut på altanen för sommaren. Nej nu ska jag fortsätta, främmandet kommer om en timma.

Kram kram alla som läser


Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0