Undrar hur dom tänker?

Om dom tänker alls när dom beslutar att vänta med mammas nästa behandling tills hon återfått krafterna efter förra behandlingen. Den här nya behandlingen är betydligt tuffare än den förra så hon har tappat alla krafter hon hade redan efter första behandlingen. Att återhämta krafterna kan ta 1 vecka, 1 månad eller ännu längre. läkarna säger att det enda vi kan göra är att ge det tid.

Tid ja - det är det enda det finns ont om i det här läget känner jag. Jag menar, ju  längre man väntar med medicin ju längre tid har ju sjukdomen på sig att växa och sprida sig. Precis som med alla andra sjukdomar som kräver medicinering - ju längre man väntar desto djupare sätter sig sjukdomen.

Julaftonen var vi iaf alla samlade hemma hos mamma och pappa åt gott och hade det mysigt. Men det var jobbigt. Jobbigt att se att mamma blivit så svag, hon klarade inte av att resa sig själv och hon går med rullator.

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0