Irriterad

Blir så irriterad när personer i min närhet lägger sig i mitt liv. Jag vet att dom bara vill mitt bästa och försöker få mig på andra tankar. Men nu har jag bestämt mig för det här å det kan ingen ändra på. Jag vet att jag har vänner som förstår och står bakom mitt beslut om det här. Nu låter jag väl som världens värsta gnällspik men det här är ett sätt för mig att avreagera mig. Förhoppningsvis kommer jag inte alltid skriva när jag är på det här humöret utan även när jag är glad.

Är såå tacksam för de få men nära vänner jag har som stöttar mig i det jag har framför mig.

Skriv nått här vet jag
Postat av: Maria

Här har du en till som stöttar ditt beslut :) Kul att du skaffat blogg tjejen.. :) Kram

2010-01-14 @ 23:16:22
URL: http://kevinsmother.blogg.se/

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0