Lååååååååååååååång väntan

Hej hej

Nu är det några dagar sen jag skrev något här. Har inte känt något behov av att skriva.....

Har precis pratat med mamma. Hon är hemma från sjukhuset nu. Ska på magnetröntgen måndag eller tisdag sen blir det konferens med läkarna på torsdag. Så nu får vi vänta ytterligare en vecka innan vi vet när operationen blir av. Känns som en hel evighet. Men men.... Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju.

Själv väntar jag fortfarande på brev från Uppsala om att min remiss är skickad tillbaka till Västerås. Träffade ett helt gäng med underbara tjejer när jag var på besök på överviktsenheten i Uppsala förra torsdagen. Som alla liksom jag har problem med övervikt av olika grad. Sen när remissen kommit hit så blir det ytterligare upp till 3 månaders väntan innan jag blir kallad för ett första besök. Sen får vi se vad som händer.

Om en månad får jag träffa min älskade farmor igen. Då blir det stort kalas för henne hos min faster och farbror. Ska bli kul att träffa både henne, fastrar, farbröder och alla kusiner och så lilla Stella så klart, min kusins lilla dotter. Träffar farmor endast 2 ggr per år så jag ser fram emot att få träffa henne varje gång.....

Nej nu säger jag Tjing tjing för den här gången.

Kram alla mina underbara vänner


Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0