Lördag

Lördagen flöt på som den brukar. Sov länge, tagit det lugnt hela dagen. När klockan var halv tre ringde pappa och frågade om vi ville komma på middag. Självklart sa vi ja. Ingen tvekan om det. Så blev det. Hoppade in i duschen fixade till oss och for iväg. Lite sena blev vi så jag trodde lillebror redan var där. Men vi var först på plats. Kändes skönt att få träffa mamma innan hon läggs in på sjukhuset imorgon igen. Men den här gången vet jag inte när hon får komma hem igen. Det kan hända att hon blir förflyttad till Uppsala redan på måndag, det är det ingen av oss som vet i nuläget. På sätt och vis hoppas jag att förflyttningen dit inte sker förens på tisdag för då hinner vi upp och hälsa på henne på måndag kväll.

Nu har jag inget mer att skriva den här gången. God natt alla därute så ses vi kanske imorgon igen.

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0