Söndagkväll igen

Jaha så var det då söndagkväll igen. '

Vill inte, vill inte, vill inte..... Ja jag vet, låter som en gnällig unge som inte vill som mamma vill. Men men bara bita i det sura äpplet och göra sina plikter... Allt vad det innebär när måndagen kommer. Får se om brevet ligger innanför dörren imorgon när vi kommer hem. Det är iaf något att se fram emot. Om det ska va riktigt rätt så ska det komma senast torsdag för då är det 2 veckor sen jag var i Uppsala och brevet skulle ju komma inom 2 veckor så... Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge heter det ju.... Jag har ju väntat ett helt år på att komma såhär långt så då kan jag vänta ett tag till.

Hoppas oxå det går bra för mamma på röntgen nu i början av veckan. Sen på torsdag får vi se vad läkarna säger om röntgensvaret och när det blir färd till Uppsala för henne. Håller verkligen tummarna att dom inte hittar några fler förändringa i hennes kropp och att dom snart kan operera bort det som behövs. Sen får vi se om det behövs fortsattaq behandlingar eller om det räcker med operation.

Förstår inte varför jag inte upptäckt det här med blogg tidigare. Allt känns så mycket  bättre när man får skriva av sig. Känslorna man har är så mycket lättare att hantera när man skriver tycker jag.

Nej gott folk nu får det va bra för ikväll. Hörs och ses en annan gång

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0