Ställt in.....

ljuspartyt i sista minuten igen. Känns som om det börjar bli mer en regel än ett undantag att jag gör det nu för tiden. Blir så trött när dom man bjudit inte hör av sig öht eller i sista minuten och talar om att dom inte kan komma. Känns som om man inte kan lita på någon alls nu för tiden.  Men det är jag ju iofs van vid sen skoltiden att man inte kan lita på folk. Blir så ledsen. Blir alltid såhär vad jag än bjuder in folk till.....

By the way det efterlängtade kuvertet från Uppsala har inte kommit än. Hoppas verkligen det kommer till veckan. Pratade även med mamma i torsdags. Nu är det bestämt att hon ska opereras så nu väntar hon bara på en tid till Uppsala. Dom skulle prioritera hennes operation så det blir nån gång till veckan eller veckan där på.

Slut på skrivandet för den här gången

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0