VARFÖR?????????????

Varför ska livet va så orättvist. Visst det går att bota sjukdomar, jag vet. Men vem vet hur långt det redan har gått? Ingen just nu!
 Jag vet att man inte ska måla F*n på väggen i förväg men just nu kan jag inte låta bli, det är ju ändå min mamma som fått beskedet.

Just nu vet jag inte vad jag känner. Känner jag något överhuvudtaget, mer än tomhet? Nej det gör jag inte. Men det sägs att den känslan är normal efter ett sådant här besked.

Just nu orkar jag inte skriva så mycket mer.....

Återkommer väl nån gång.....

Kram på er därute

Skriv nått här vet jag
Postat av: Carro

är Monika sjuk? håller tummarna hur som helst!

2010-01-15 @ 22:14:28
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Anonym

Carro:



Mailar dig på facebook

2010-01-15 @ 22:49:29
Postat av: Maria

Tråkigt att höra om din mamma, men som du själv skriver så ska du inte "måla fan på väggen".. Vet att det är svårt att låta bli att tänka det värsta, men det kommer säkert ordna sig.. Kram

2010-01-16 @ 05:28:48
URL: http://kevinsmother.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack Maria

2010-01-16 @ 12:27:12

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0