Ljuset i tunneln....

Försvann fläckvis igår. Pratade med mamma och fick då veta det som jag redan misstänkt - att mormor oxå har cancer. Hennes cancer sitter i sköldkörteln och går inte operera och mormor har avsagt sig alla behandlingar. Visst jag förstår henne, men det låter så hårt när hon säger det. Vem vet hur länge till hon hänger med innan sjukdomen "bryter ut" och hur lång tid tar det innan allt är slut? Än så länge har hon ju "bara" gulsot. Hoppas hon är pigg nog i sommar att följa med på släktträffen den 13/7.

Ni som läser min blogg, ni får förlåta mig om det låter som om jag bara gnäller, men det här är ett sätt för mig att handskas med mina känslor och alla tankar och frågor som snurrar runt.


Skriv nått här vet jag
Postat av: Katarina

Jag förstår hur du känner,hade samma tankar själv när mina anhöriga fick cancer jag håller tummarna hårt.

2010-06-22 @ 19:26:04
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack Katrina. Känns skönt att höra att man inte är ensam. Även fast man vet att man inte är det så känns det så ibland.

2010-06-22 @ 21:15:20
URL: http://davidoffs.blogg.se/

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0