Earth Hour... Lördagkväll och Tacos

Jaha så var det då Earth Hour. Undrar egentligen hur många som släcker ner lyset under den här timman. Vi sitter iaf här med värmeljus ocn myser. Men jag ser att det lyser i många fönster fortfarande och då har det bara gått en halv timme alltså är det en halv timme kvar det ska vara släckt.

Tycker det är riktigt mysigt med helg. Så gott som varje helg äter vi tacos, riktig mysmat. Imorgon kommer älsklingens pappa och bröder hit å ska äta tårta. Ska bli kul att träffa dom alla igen, det var ett tag sedan nu.

Ska väl oxå tala om att jag missförstått mamma ang. cancern den sitter i gallblåsan och har spridit sig till levern. Inte som jag skrivit från början att den satt bara i levern.

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0