Håller tummarna

att allt går bra för mamma imorgon när hon ska opereras. Idag gjordes gastroskopi och ett dränage togs bort från gallblåsan. Imorgon ska deet sättas dit ett nytt dränage i metall istället för plast. Så ska slangen på magen tas bort. Den som varit kopplad till levern. Fattar egentligen inte varför den inte kunde tas bort vid förras opertionen när det konstaterades att det inte gick att ta bort det sjuka i mammas lever. Sen på torsdag är det dags för henne att börja med cellgiftsbehandling.....

En liten uppdatering om hur livet ser ut just nu. Det blir ju som en släktsjukdom, jag menar mamma är sjuk och alla runt omkring försöker preccis som mamma hålla skenet uppe. Vilket jag kan säga inte är det lättaste när man hela tiden undrar om hon någonsin kommer att bli frisk..... Först lovar läkarna att det ska gå att operera sen när dom öppnar å ska operera konstaterar att det inte går. Då kände jag mig ganska överkörd kan jag säga. Så nu kan dom bara minska och bromsa sjukdomen om jag förstått det hela rätt.

Kram till alla som läser min blogg

Skriv nått här vet jag
Postat av: Katarina

Förstår dig har själv mist 3 släktingar i cancer och det blir som man själv är sjuk och man kan aldrig släppa tanken.

2010-03-10 @ 09:45:45
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0