Halvvägs till helg och lite uppdatering

Jaha, nu är det onsdagkväll igen och halva veckan har gått. Imorgon ska jag till dietisten. Hoppas hon kan hjälpa mig så det går fort att fån komma till kirurgen. Vill verkligen göra operationen NU *s*. Men men det e väl bara en önskedröm antar jag. vi får se vad hon säger imgorgon.....

Har så satans ont i ryggen så jag vet varken ut eller in just nu men försöker mig endå på en liten uppdatering här.

Mamma har gjort sin första cellgiftsbehandling och ska göra den andra imorgon. Hon har tydligen lite biverkningar men det e väl sånt man får stå ut med antar jag.

Nej nu får det räcka för ikväll. Tack och hej leverpastej


Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0