Intget är som väntans tider

Väntar fortfarande på kallelse till dietisten. D tar ju såååå lång tid. Men man brukar ju säga -"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Nåja, jag lär ju komma dit tids nog. Har jag väntat så här länge på att få komma till Uppsala kan jag vänta ett tag till.... Så glad för de i min grupp som fått en första tid till kirurgen redan. Tack Carro för att du delar med dig av din mammas blogg så jag kan följa hur det går för henne nu efter operationen.....

Nej nu tror jag tröttmössan ska krypa ner under täcket och sova. Blev en liten uppdatering iaf.

Kram på er alla som läser min blogg.


Skriv nått här vet jag
Postat av: Carro

Min mamma vill gärna att du läser bloggen så det är självklart. Hon vill dela med sig av upplevelsen.

2010-03-09 @ 10:06:43
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0