Nu blev det jobbigt....

Pratat med mamma idag. Hon började cellgiftsbehandlingen idag. Får se hur hon mår imorgon sa hon. Vi får iaf inte komma dit om vi är förkylda. Hon berättade dessutom att cancern sitter i gallblåsan och inte i levern som hon trott från början. Så cellförändringarna läkarna sett var alltså en spridning av cansern från gallblåsan till levern. Har så många frågor som jag vill ha svar på men vill inte fråga mamma för mycket. Hon har nog säkert en hel del hon oxå undrar över och vill ha svar på. Undrar om man som anhörig kan vända sig anonymt nånstans med alla frågor man har. Vill inte oroa mamma med alla undringar jag har. Törs fortfarande inte hoppas på några framsteg. Folk tycker säkert jag är barnslig som tänker så men sån är jag.... Usch va negativ jag låter när jag skriver ikväll. Men tankarna går bara åt ett håll idag..... Kan inte koppla bort tankarna på att mama faktiskt är allvarligt sjuk. Hon ser ju inte sjuk ut. Hon ser lika frisk ut som hon alltid gjort.... Men tänk om..... Nä så får jag inte tänka jag vet.... Skönt iaf att skriva av sig lite ibland även om det kanske blir negativt det jag skriver.... Men känner att jag måste lätta på trycket nånstans....

Nä nu har jag klagat nog för ikväll känns det som.

Kram och på återseende till er alla goa vänner som läser min blogg.

Skriv nått här vet jag
Postat av: Katarina

styrkekram vet hur jag kände mig, det finns ett nummer man kan ringa om man vill prata om det ska kolla efter det. Kom ihåg att inte ge upp även om det inte blir bra det mår inte du bra av eller någon annan.



kramar

2010-03-12 @ 18:26:28
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pröva att ring cancerupplysningen de är jättebra!

http://www.cancerfonden.se/sv/Prata/Fraga-oss-om-cancer/



De finns även olika forum på nätet. Hoppas allt kommer att gå bra för din lilla mamma!

2010-03-15 @ 23:47:59
Postat av: Maria

Tack till er båda. Har nu varit in på cancerfondens hemsida och registrerat mig och skrivit i ett av forumen där.

2010-03-26 @ 15:01:59
URL: http://davidoffs.blogg.se/

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0