Söndag och snön vräker ner

Jaha så var det då söndag igen. Trodde verkligen inte att det kunde börja snöa igen som det gör idag. Vill verkligen inte ha mer snö nu. Vill ah vår och sommar NU......

Mamma var på sin andra behandling i torsdags. Nu till veckan ska hon på röntgen och veckan där på ska hon på mer provtagning. Undrar om dom kan se nån förändring till det bättre redan efter 2 vecors behandling?

Själv ringde jag till kirurgen i fredags och undrade om  min remiss. Men den hade inte blivit registrerad än eftersom dom ligger efter med det arbetet pga utbildning i det nya datasystemet. Fick då veta att det är 1års väntetid på operation - 1 helt J***a ÅR. Under det året hinner man ju bli desperat miljoner gånger om. Dessutom gäller tydligen inte vårdgarantin på den sortens operationer här i Västmanland så det är väl bara vänta å se glad ut. *Sukar djupt*

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0