Vår i luften

Nu känns det verkligen som att våren är påväg. Hoppas verkligen vädret håller i sig. Man blir så mycket piggare och gladare när det är sol ute. Allt känns inte lika tungt då. Fattar dock inte varför jag har vaknat vid 8-tiden både lördag och söndag när jag vet att jag får sova. Det måste bero på det fina vädret. Jag skyller på det ;). Hoppas snön smälter undan fort nu så våren får komma på riktigt. Längtar verkligen till våren och  sommaren nu efter denna iskalla vinter.

TRÖTT PÅ MÄNNISKOR

Fattar inte att folk inte kan sköta sig själva å skita i andra, tänk så mycket enklare livet skulle vara då. Blir så matt..... Man ska inte lägga sig i sånt man inte har med att göra.


Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0