Vår påväg?

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Undrbart väder idag igen. Hoppas verkligen det håller i sig så snön smälter bort och våren har en chans att komma innan sommarmånaderna börjar ;). 

Någon undrar hur jag mår. Tack för att ni frågar. Jag mår efter omständigheterna bra. känns fortfarande tungt efter beskedet från mamma i januari och beskedet vi fick efter operatonen. Då läkarna konstaderade att det inte gick att operera bort det sjuka i mammas lever. Så nu på torsdag ska mamma börja cellgiftsbehandlingar. Samtidigt som hon ska få tablettbehandling. Efter dessa behandlingar antar jag att det blir strålningsbehandling. Försöker verkligen tro att mamma kommer att blin frisk men det är svårt.

Ni som läser min blogg får ha överseende med att det kan gå en tid emellan blogginläggen. Men är såå trött på kvällarna så jag orkar bara inte skriva. Härom kvällen gick jag å lade mig kl. 19 å sov till morgonen efter.

På återseende....

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0