Längtar tillbaka

Helgen Har varit underbar. Vi har varit hos pappa i sommarsgtugan hela helgen. Tyvärr var ju älsklingen tvungen att jobba idag, annandag påsk så vi kom hem igår. Vädret har varit underbart hela helgen. Jag har suttit ute och njutit av sol och fågelkvitter under tiden pappa och älsklingen hjälptes åt i trädgården. Nästa gång vi ska dit ska Birk och Tjorven få följa med. Dom måste få njuta av lantluften dom med. Önskar bara vi kunde få lite tid över snart igen så vi snart kan åka dit. Längtar tillbaka. Lite trist var att brorsan blev dålig så dom kunde inte komma dit. Hoppas få träffa dom snart iaf, även om det inte blir i stugan. I helgen var första gången jag var där utan att mamma var med. Det kändes inte alls så konstigt som jag trodde det skulle göra. Önskar vi kunde åka dit nästa helg också men älsklingen jobbar så det går inte.
Imorgon är det tisdag och dags att gå till jobbet igen. Får väl se om vi får ngt att göra eller om det bara blir att sitta av tiden. Får väl ta med boken så man har ngt att göra ifall att..... Undrar också när och om jag får ngt besked o vad som kommer att hända nu efter info-mötet vi hade för 2 veckor sen.
Nej gott folk nu är det dags att nanna kudden. På återseende.
God natt

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0