Tiden som gått och tankar som kommer och går

Ojämnt med jobb den senaste tidenoch det ger mig en sådan negativ stress så jag tror jag håller på att bli galen ibland. Men men som tur är så finns det ju tidsfördriv så som böcker att läsa och MP3-spelare så man kan lyssna på annat än allt kackel som blir när folk inte har något att göra. Förhoppningsvis blir det mer att göra den här veckan men man vet aldrig. Det kan ju hända att det inte kommer något alls. Men men vi får se. Vet iaf att det inte finns något att göra imorgon.
Annars har vi varit på födelsedagsmiddag hos lillebror då svägerskan fyllde år för några dagar sedan. Så jag har luktat på bebis. Bebisar luktar ju så gott. Fasters ögonsten har redan hunnit bli 2 månader och hon växer så det knakar.
Det har oxå gått två månader sen mamma lämnade oss. Kan inte förstå var tiden tar vägen. Något positivt är iaf att jag inte längre, eller iaf inte lika ofta har de jobbiga bilderna på näthinnan när jag ska somna. Som jag hade i början efter mammas bortgång. Vilket känns så skönt Nu när jag har denna negativa stress inom mig pga jobbet som gör att jag har svårt att somna på kvällarna.
En av våra fyrbenta älsklingar har lämnat oss oxå. Så nu har vi bara två kvar.
Pappa och hans systrar är hos farmor och hälper henne att flytta. Känns skönt att hon ska flytta till ett ställe där det finns personal dygnet runt. Hon har visserligen haft hjälp av hemtjänsten samt tillsyn på nätterna. Men det är ju ändå inte samma sak som att ha tillgång dygnet runt om något skulle hända.
Något annat jag funderat på den sista tiden är hur vissa personer tänker. Dom säger en sak, det håller några dagar - sen är det samma visa igen. Jag orkar snart inte längre. Har god lust att be vederbörande dra åt skogen men då får man väl fan för det. Bara hoppas att vederbörande fattar galoppen snart då detta inte är första gången det händer.
En annan sak jag undrar över är vad ni som läser bloggar egentligen vill läsa om. Kommentera gärna och kom med förslag. Har sett att vissa bloggare har gjort nån sorts dag för daglista att blogga efter. Vet inte riktigt var man hittar dom eller hur det funkar.....

Skriv nått här vet jag
Postat av: Carro

Jag tycker också det känns jätteskönt att mormor ska få komma dit :)



Jag påbörjade en lista förut, den finns på min blogg under kategorin blogglista tror jag. Du får gärna sno den! Du kan ju göra om några teman om du vill också, det gjorde jag :)

2011-04-06 @ 10:05:40
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: CarroS

Jo,bäbisar luktar så mysigt gott,man vill bara borra ner ansiktet mot dom små...Åh,dom dofterna glömmer man Allllldrig =)

Tiden går otroligt fort då någon föds & då någon dör...sjukt fort går det.

Och ett tag efter har man kvar bilden på "näthinnan" men jag kan glädja dej med att den sakta försvinner & snart finns bara det "Du vill se " kvar på näthinnan=)

Vad vi vill läsa ?? Tja...det du skriver skulle jag vilja säga =)

Gör en frågesport kanske ,berätta om dej själv...

Typ sådan dag1...dag.2...ja ex...

kram & sov så gott //Carro S

2011-04-11 @ 00:05:41
URL: http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0