Många tankar och känslor

som snurrat den senaste tiden. Mamma somnade in den 31 januari och lilla Minna kom till världen den 1 februari. Som några av er som läser bloggen redan vet. Som ni säkert förstår har jag inte orkat blogga den senaste tiden. 
I fredags begravdes mamma. Det var en otroligt jobbig men samtidigt underbart fin dag. Många som kom och ville ta ett sista farväl och minnas henne som den hon var.
Efter minnesstunden åkte vi hem till pappa och umgicks med mina fastrar och deras familjer. Sen åt vi god mat och pratade massor. Fastrarna hade även med sig presenter till lilla Minna. Det kändes bra att samtidigt fira hennes ankomst till familjen.

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0