första dagen på året

Jaha så var det första dagen på det nya året. Hoppas verkligen det här året blir bättre än det förra. Förra året kantades av många sjukdomar och dödsfall i min omgivning.

Jo jag vet att det här året kommer att bli bra på ett vis iaf men det tänker jag inte berätta om nu och här. Några av mina vänner vet men så ska det oxå förbli ett tag till. Lite hemlisar måste man ju få ha eller hur.

En bra sak med förra året var att jag fick kontakt med en gammal vän på Facebook som jag inte hört något ifrån på över 20 år. Tänk vad tiden går fort och vad världen förändras med den. Önskar så att jag får träffa dig igen, snart. På något vis ska vi väl kunna lösa det eller hur Carro. Tråkigt nog får jag inte träffa din mamma igen men hoppas att jag kommer att få återse din pappa. Hoppas även jag då får träffa din övriga familj som för övrigt verkar vara lika knasig som du. Men man blir ju som maj umgås heter det ju.

För övrigt har mamma börjat återhämta sig efter senaste pärsen. Hoppas bara det inte dröjer allt för länge innan nästa behandling. ju längre tiden går dest mer "fäste" får ju sjukdomen.

En annan sak som jag faktiskt ser fram emot är att bli faster i slutet av Januari. Det ska bli riktigt kul att få träffa den lill* sen.

Nu är det nog för denna gång.

Tack å hej leverpastej


Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0