Fredagkväll med mys i mormors soffa

Då börjar långledigheten lida mot sitt slut. Jobbet kallar visst på mig på måndagmorgon igen. Har varit ledig sen tisdagen före jul. Men ledigheten har varit välbehövlig. Har lyckats samla nya krafter. Bara hoppas det finns något att göra på måndag när man kommer dit.

Igår var vi hos mamma och pappa och fikade lite. Åt tårta gjorde alla utom jag, eftersom vi firade pappas födelsedag igår.
Mamma har genomgått ytterligare en behandling, skönt att dom kommit igång med det igen. Frågan är bara hur hon klarar den här vändan. Hon är fruktansvärt trött men det tillhör ju. Å så är det ett antal andra biverkningar..... Får väl se när nästa röntgen blir och vad den säger.
Helgen blir för övrigt lugn eftersom älsklingen jobbar lördag-söndag.

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0