Någon sade....

Försök att vända drömmen till något positivt. Men hur fan gör man det och vad betyder drömmen egentligen?
Som en väninnas mamma ofta sade:
"Om inte OM fanns så skulle det rinna whiskey i Fyrisån"
Saknar er som fan!
Känns som om det bara blir en massa svammel just nu. Men det är så många tankar som far runt i huvvet på mig. En massa tankar och frågor som jag inte vet om jag kommer få svar på, eller vem som sitter på svaren (om det finns några svar förstås)

Skriv nått här vet jag
Postat av: Carro

å jag tänker på er! mycket! ta hand om varandra. kram!

2011-02-03 @ 21:34:42
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej Maria!

Hur mår din mamma? Hur har det gått med alla behandlingar mm? Du får gärna berätta hur utvecklingen gått. Jag var på en oerhört intressant föreläsning igår med en framstående cancerläkare som heter Henning Saupe. Han är verksam inom komplemenär medicin o är specialicerad inom just integrativa behandlingar, sk immunterapi, där beandlingar som hypertermi erbjuda i kombination med cellgifter för att kroppen ska återhämta sig bättre mellen cellgiftsbehandlingarna o mkt annat. Jag fick ett väldigt positivt intryck o det var flera andra läkare där o lyssnade. Vi ska försöka få dit mamma (hoppas bara att det inte är försent). Kliniken ligger i Tyskland o heter Arcadiakliniken. Du kan ju gå in på deras webb o läsa mer. Hör gärna av dig. /Fia

2011-02-07 @ 08:31:52

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0