TV och filmtittande helg

Helgen har varit lugn och bestått av TV- och filmtittande. Sååå skönt att bara vara. Imorgon börjar vardagen för många igen men för mig innebär det att en hel veckas slöande återstår. Igårkväll såg vi Mamma Mia på TV3. Den är sååå bra. Det är en film som så smångingom kommer att finnas i filmhyllan här hemma. Har även sett Happy Feet en så himla söt film. Får se vad det blir för film ikväll.

Försöker även att "piffa" till bloggen. Är det nån som har nån idé om hur man kan piffa till den med nån rolig bakgrund eller vad jag ska skriva om så kom gärna med en kommentar. Jag kommer visserligen fortsätta att skriva om hur jag  mår å så. Men det kan ju vara kul för er läsare att läsa om annat än bara elände i min blogg.

Om några dagar fyller pappsen år. Blir väl kalas där som vanligt nästa helg. Det beror ju förstås på hur mammsen mår.

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0