Midsommar

Som vanligt så längtar jag till måndag när jag får åka till praktiken igen. Vet inte om jag nämnt det men praktiktiden är förlängd till sista Juli.

Det sägs att det är midsommar denna helg. Men här har det varit som vilken helg som helst eftersom älsklingen jobbar. Men men, vi var iaf ut till minneslunden och tände ljus och satte ut en blombukett. Stod där bra länge innan vi gick tillbaka till bilen. Kändes som om något/någon höll mig kvar. Ganska olustig men ändå skön känsla på något vis.
På lördag är det dop för fasters lillfis. Saknar hela min underbara familj. Tiden bara försvinner iväg å man hinner knappt träffas om det inte är något speciellt. Som när vi sist sågs den 6juni. Då hela familjen på mammas sida träffades hos pappa åt gott och bara umgicks. Det var såååå mysigt

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0