veckan som gått bär med sig både gott och ont i bagaget

Har varit intensiv men intensiv på ett bra sättt. Praktiken blev förlängd t o m sista juli. =) Nu längtar jag till måndagarna varenda fredag jag går hem å det är nått som jag aldrig gjort förut
Men det har även varit en jobbig vecka. Dels för att jag insåg i torsdags hur mycket jag vantrivs på jobbet (alltså inte praktiken). Men också för att jag har fått höra mycket tjat och gnäll så jag har bokstavligt talat känt mig som en jävla soppåse. Visst kan man vara nyfiken på andra men någon gräns får det faktiskt finnas.
Sen verkar det som att vissa tror att jag är nån jävla psykolog som man kan slänga ur sig hur mycket skit som helst över, men se det är jag INTE! Där tar du helt fel. Har sagt det förut jag säger det igen SÖK HJÄLP! Jag är vare sig soppåse eller psykolog som du tycks tro. Jag har nog med mitt ävenom du tror att det bara är du som har problem

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0