Då var vi inne i Mars månad

Helt ofattbart vad tiden går fort. Kan inte fatta att det gått en månad sen mamma somnade in och min älskade brorsdotter föddes. Idag blåser det som sjutton ute men det är plusgrader så man kan ju hoppas att snön smälter bort snart. För övrigt blir denna helg lugn för min del då älsklingen jobbar morgon i helgen. Så trist när han jobbar. Man hinner ju inte med nånting eftersom han jobbar till 11 på förmiddagen och lägger sig å sover när han komer hem. Blir så less på cheferna på jobbet som inte fattar när han säger att han inte kan jobbar helg eftersom han ängnar helgerna åt dragracingen på somrarna är det ju tävlingar å på vintrarna är det  många som frågar o han kan hjälpa till att skruva bil. Annars går helgerna åt till att hälsa på släkt å vänner. Men men det är väl bara gilla läget å acceptera att han måste jobba helg. För egen del har veckan bestått av både jobb och sitta av tiden på arbetet. Får väl se vad måndagen har att bjuda på när man kommer dit.

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0