Ensammyskväll med blandade känslor

Underbart väder idag. Tänk bara om snön kunde försvinna så det gick att sopa cykelbanorna. Då blir det så mycket enklare att ta en promenad.
ikväll blir det ensammys framför tvn med hämtmat å lite annat gott. Älsklingen ska ut på klassfest. Känns väl sådär för min del. Men det har jag tyvärr någon att tacka för. Jag hatar att vara ensam hemma men ibland måste man. Jag vill ju att älskliöngen ska ha roligt nån gång ibland oxå. Jag vet innerst innerst inne att jag inte behöver vara orolig för något men känslan finns där ändå.

Skriv nått här vet jag
Postat av: Anna Weström

Tycker de kan va skönt å va ensam hemma jag. Bara få rå om sig själv :P



Sv: jo det gick bra på utställningen, fick helt okej poäng, och allt gick bra och smidigt :)

2011-03-27 @ 20:28:56
URL: http://studsen.blogg.se/

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0