Idag glöder fingrarna av att vilja skriva (dagens andra inlägg)

För första gången på länge kan jag säga att jag mår bra. Allt känns helt plötsligt så mycket lättare. Som att en sten lyfts från mitt hjärta och mina axlar. Vet inte om det kan ha att göra med samtalet jag hade igår med en  mycket speciell person. Känns helt underbart att kunna känna att jag kan andas utan att känna att ångesten sitter i bröstet å trycker å bara vill ut. Längtar tills nästa gång jag träffar min lilla ögonsten som redan hunnit bli en månad. Med hänsyn till hennes föräldrar lägger jag inte ut någon bild på henne i bloggen. Jag har en bild på ett annat ställe och det räcker så länge.

Kanske kommer jag inte blogga varje dag i fortsättningen heller men förhoppningsvis blir det lite oftare än förut och dessutom lite gladare inlägg än tidigare.
Det har ju nu gått en tid efter allt jobbigt som varit och alla börjar vi få lite distans till allt som varit. Det som hänt kommer jag aldrig att glömma, det kommer alltid finnas med mig men allt kommer att blekna  med tiden och kvar kommer bara alla positiva minnnen finnas.
En vän till mig som alltid finns där när man behöver henne ska så småningom hjälpa mig att föreviga ett minne av en mycket speciell person i mitt liv. Eller det är egentligen hennes make som ska göra det. Är så glad att som hon en gång sade "det var nog min mamma som hjälpte mig hitta dig igen efter alla dessa år." Nästan som om hennes mamma visste att jag behövde henne i mitt liv igen efter alla dessa år. Är otroligt tacksam och glad över att du sökte rätt på och hittade mig igen. Lite trist är dock att avståndet geografiskt växt mellan oss sen vi sågs sist. Från 1 timmas bilresa till några timmars bilresa. Men men med våran vänskap finns inga sådana hinder. Blir bara lite längre mellan gångerna vi kommer att ses.
Ikväll blir det lördagsmys med Melodifestivalen och en massa gott framför TVn. Vill ju se hur det går för min favvo Linda Bengtzing från förra veckan. Dock blir det en tidig kväll då sambon jobbar imorgon.

Skriv nått här vet jag
Postat av: Calle

Tack! Det gick jättebra och det blev jättegott! :) Vad mysigt med melodifestivalen! :) Önskar er en trevlig kväll!

2011-03-05 @ 19:45:20
URL: http://livetienetta.blogg.se/
Postat av: Carro

Kram säger jag bara om det här inlägget ,inte så mycket mer än kram <3

2011-03-06 @ 17:28:26
URL: http://biglost.blogg.se/?tmp=051528
Postat av: Carro

jag länkade mat bloggen med som påbörjade förra året i januari =) Kram igen

2011-03-06 @ 17:29:00
URL: http://edsfamiljensliv.blogspot.com/
Postat av: Maria Davidsson

Carro: Kram tillbaka <3

2011-03-06 @ 22:19:57
URL: http://davidoffs.blogg.se/

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0