Hur tar man sig vidare?

Ja det är en av många frågor jag ställer  mig. Hur tar man sig vidare i livet? Jag har allt man kan önska sig, en underbar sambo, och en underbar familj som alltid finns där, lägenhet och jobb. Det jag saknar i livet är min älskade mamma. 1 månad har nu gått sen hon somnade in efter 1 års sjukdom. En månad med många tankar, mycket gråt och sömnlösa nätter. Det går inte en dag utan att jag tänker på henne.
Allt känns fortfarande så overkligt. Kan inte förstå hur andra som förlorat en förälder tar sig vidare. Det går liksom inte in i skallen. När jag lägger mig på kvällarna är oftast det sista jag tänker på mammas sista andetag. Hade hon ont? Visste hon vad som höll på att hända? Så många tankar som jag aldrig komer få svar på. Är glad och tacksam att hela familjen var samlad hos henne när hon tog sina sista andetag.

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0