3 maj

står det i almanackan idag. Men vem kan tro det när det har både snöat, haglat och regnat idag? Å nu skiner solen. Det verkar som om vädrets makter har svårt att bestämma sig för hur det ska vara. Men men, nog om vädret nu. För några dagar sedan fyllde jag år och jag fick en massa bra presenter av älsklingen. Bara sånt jag verkligen ville ha och behövde. Jag har också blivit ngt av en Tradera-fantast. På bara några dagar har jag vunnit 4 bud varav 2 var från samma säljare så nu väntar jag med spänning att få hem paketen.
Ser annars med spänning och lite vemod fram emot kommande veckor. Det sägs ju att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Å det håller jag faktiskt med om i det här läget då jag väntat i 17 år på det här. En sak som känns jobbigt med det hela är att jag inte får dela detta lyckliga beksed med mamma. Men innerst inne vet jag att hon skulle varit glad för min skull som fått den här chansen. Det är nog inte många som får den här möjligheten som jag fått så nu är det bara att ge järnet och visa var skåpet ska stå ;).
Påsken och födelsedagar firades i stugan hos pappa. Det saknades dock några för mig väldigt viktiga personer men pga sjukdom kunde alla inte vara där. Dessutom saknades så klart både mamma och mormor. Hade en underbart skön helg hos pappa och längtar verkligen tillbaka dit.

Skriv nått här vet jag

Har du något att säga? Gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Så här når du mig: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0